Sidor

torsdag 21 juni 2012

Sol och värme :)

Eftersom mina inlägg försvinner via bloggappen så får det bli utan bilder...

I dag har solen och värmen kommit hit :) Fick användning av mina nya shorts och min nya tshirt!
Blev en vända in till stan för att först gå till optikern för kontroll och det blir att testa nya sorters linser med lite mer styrka...annars så behövde jag inte köpa nya glasögon då hon tyckte att jag ser bra med dem jag har. Skönt eftersom man inte är gjord av pengar ;)

Efter det så blev det en sväng in på HM som hade rea och det blev ett par plagg! Sen köpte jag present till min bror som kommer hit med sin tjej på söndag för att bli firad :) Kul att få träffa och kunna fira honom!! Sist så blev det en sväng in på systemet för att fylla kylen inför helgen :) inte för att vi har något planerat men lite god dricka sitter aldrig fel ;)

Nu har jag suttit ute i solen och läst i ett par timmar vilket jag nog fortsätter med fram tills jag går på mitt jobbpass 16-21 och imorgon 7-14.

J fick också reda på att han får vara kvar vid varslet :) Är jätte glad för hans skull!! Tråkigt för de andra bara....

Hoppas ni har det lika bra som jag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar