Sidor

söndag 15 december 2013

3:e Advent

3:e Advent och alla julklappar är klara :)

Denna veckan har gått i turbofart och lika bra det för jag har mått skitdåligt...har även denna veckan insett att depressionen än en gång knackat på dörren och kommit in utan att jag själv öppnat. Men det är bara att genomlida den och försöka att klara av det! Känns som att jag har gett upp, finns ju inget som gör att den försvinner och jag kan inte förstå varför den återkommer hela tiden. Jag kan köpa att jag får ångest emellanåt men jag vill slippa denna skiten!

Har verkligen inget mer att säga om denna veckan förutom en sak:

Det var ju Lucia i fredag och jag och T bestämde oss för att vi skulle ha glitter i håret dagen till ära och tänk vad det gjorde många människor glada! Fick flera komplimanger under hela dagen och sist fick jag höra av en läkare att jag gjort hennes dag genom att "anstränga" mig genom att ha glitter i håret :) Det kändes mer än bra! Jag kommer att leva länge på de orden och alla andra komplimanger som jag fick! Tack även T som också hade glitter och vågade sticka ut i fredags, du är bäst!! Det betydde mer än du tror!!




Var även ute och gick med A i veckan och det var skönt att få prata av sig lite :) En trevlig promenad med trevligt sällskap!!

Nu ska jag landa i soffan och inte göra någonting mer i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar