Sidor

tisdag 31 december 2013

2013 - sammanfattning av året!

Januari:

  • Jobbade mycket på Ögon.
  • Musikalen Cats :)

Februari:

  • LIA 3 på vårdcentral. 
  • Jobbade extra på Ögon.

Mars:

  • LIA 3 på BUP.
  • Mycket plugg + jobbade extra på Ögon. 

April:

  • Jag fick åter tillbaka suget av att blogga igen! Jag tog tag i min hälsa och började motionera mer och äta mindre sötsaker :) Jag jobbade mycket extra på Ögon. 
  • Redovisning Examensarbete med A!

Maj:

  • Examen!! En stor milstolpe i livet som uppnåtts! Fick även sommarjobb på Ögon som började två dagar efter examen. 
  • Farmor var här och hälsade på <3 Jätte fint väder och jätte varmt!
  • Firade 6 år tillsammans med J <3
  • Gick upp i vikt och bestämde mig för att återigen försöka ta tag i det...

Juni:

  • Min syster tog studenten :)
  • Jag jobbade och jobbade och jobbade ;)
  • After work med jobbet!

Juli:

  • Jag och J kollade på ett hus, blev dock inget men vår första husvisning <3
  • RIP Cory Monteith!
  • Hälsade på hemma :)

Augusti:

  • Minisemester i Lysekil :)
  • Fick fast jobb på Ögon!!
  • Depressionen knackade på igen...
  • Hälsade på hemma :)
  • Farfar fyllde 70!!
  • Började med 5:2 dieten.

September:

  • Mamma på besök, Gekås :)
  • Mycket motion och diet. 
  • Testade pulled pork för första gången, gott!

Oktober:

  • Semesterdagar :)
  • Dietmat
  • Långhelg hemma med familjen :)
  • Vårdcentralen - Akuten = Magkatarr
  • After work med jobbet :)

November:

  • Slutade med 5:2 och slutade att cykla till jobbet...
  • Magkatarr = många besök hos läkare
  • Gastroskopi = Medicin
  • Middag på Harrys med J <3
  • Deprimerad :( 

December:

  • Sakta bättre med magkatarren :)
  • Klippte av mig håret :)
  • Pepparkaksbak.
  • Första snön (i några timmar).
  • Övertid. 
  • Julpynt.
  • Julklappar.
  • Lucia.
  • Julafton. 
  • Gott Nytt år! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar