Sidor

söndag 8 december 2013

2:a advent

Då var det redan 2:a advent...

Nu är i alla fall nästintill alla julklappar klara och inslagna :) känns skönt!!

Denna veckan har jag typ inte ens reflekterat över vad det varit för dag, alltså ännu en vecka som gått fort! I tisdags hade vi klinikdag där vi informerades om hur det ser ut framåt, det förelästes om patientsäkerhet och sist så satt vi och planerade framtiden och lite annat :) Intressant dag med mycket info!

I onsdags så blev J sjuk, feber, hosta och snuva. Stackare! Det är nog första gången någonsin som inte jag blir smittad!! Skönt :) fast än är jag väl inte säker ;) Hans feber är borta så blir jobb för honom imorgon.

I går var det dags för jobblördag, var ensam sekreterare men det gick bra! En läkare kom dit senare och bjöd på fika, snällt :) var trevligt att prata lite!

Resten av dagen slappa vi :) första snön kom också!! Riktigt roligt! Men tyvärr försvinner den just nu då det regnar :(

Idag har vi slappardag, handlade tidigt i förmiddags så det känns skönt.

Drabbades ni av stormen? Det blåste riktigt mycket här men det hände inget mer än att vissa takpannor har flyttat på sig.

Vad tycker ni om julkalendern? Tittar ni? Jag tycker att den är sådär, känns inte som att det händer så mycket men barn kanske tycker att den är jätte bra! Jag är ju inte riktigt i åldern för målgruppen haha ;)

Så, lite blandat från mig! Ha en fortsatt trevlig söndag!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar