Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Shoppingdag i Göteborg

I dag blev det en shoppingdag i Göteborg med min lillasyster :)

T-shirt från Gina Tricot
Huvtröja,  linne, strumpor och hårspännen från H&M
Kofta från Rut mfl.
Handväska från Missäy

Så himla snygg!! 

J fick en present utav mig när jag kom hem :)
Blev en toppen dag med mycket shopping för min del :) Blev även mat på Subway, kaffe på McDonalds och Starbucks!

Jag är helt förälskad i dödskallar så när jag såg handväskan kunde jag inte slita mig ifrån den! Fanns ett par olika modeller men denna var finast och passar till allt :)
Hittade även en klänning på Gina som jag ska fundera på lite, är ju inte så vanligt att jag har klänning men den var fin så ska bara fundera ut om jag kommer att använda den eller inte ;)

Nu ska jag slappa resten av kvällen, man blir trött av att shoppa! ;)

Trevlig kväll!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar