Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Huvudvärk/migrän :(

Skoldagen igår gick bra! Är inte helt nöjd med lokalerna men men...
Fick reda på LIA platserna och jag ska vara på anestesi och ortopeden i Varberg, kan nog bli intressant!!

Efter halva dagen så började jag få huvudvärk och oturligt nog så hade jag inte värktabletter med mig :( det blev värre och värre och när jag kom hem så övergick det i migrän...usch! Tog värktabletter och la mig en stund, efter det så blev det vanlig huvudvärk igen så passade på att äta och dricka och sen tog jag migränmedicin och la mig igen. Har vaknat ungefär varannan timme hela natten av huvudvärken :( tur att jag är ledig idag för har fortfarande känningar på migränen så blir en vilodag för mig!

Hatar verkligen huvudvärk och migrän! Lider verkligen med de som har det kroniskt!!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar