Sidor

söndag 26 augusti 2012

Pirr i magen :S

Usch, imorgon börjar skolan igen och jag börjar bli nervös...känns så konstigt att gå tillbaka efter så lång tid och till en ny skola (gymnasiet). Har i alla fall packat väskan och valt kläder så att det är klart!

Har tänkt att jag ska cykla så mycket som möjligt till skolan denna terminen men imorgon blir det buss eftersom allt är så nytt...känns som när man skulle börja gymnasiet och man inte kände någon men även om jag vet vilka som kommer dit så är jag nervös...konstig känsla! Kommer säkert att gå jätte bra bara man kommer dit och hittar rätt ;)

I dag har vi inte gjort så mycket mer än storhandlat och planerat maten för kommande veckan eftersom J ska lämna in några kåpor till bilen och då måste den stå still tills de är klara (cirka en vecka) så då får  man planera lite mer än vanligt!

Någon som är bra på det här med inflammerade leder/muskler?? Jag misstänker att jag har en inflammation i foten som jag tar Diklofenak för men det gör bara ont varannan dag?! Har då en smärta som sträcker sig ifrån stortån upp till fotleden...kan knappt gå utan att börja gråta när det är som värst...:( sist jag var hos läkare med det så sa dem att jag skulle gå hos sjukgymnast och då fick jag rådet att använda foten mycket och röra på den. Det gör jag nu eftersom att jag går nästan varje dag men det blir inte bättre...något tips??

Jaja lite söndagsbladder ifrån mig ;)

Ha det bra! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar