Sidor

måndag 13 augusti 2012

Jobb på ögon :)

I dag påbörjade jag veckans jobb på ögon :) Trivs verkligen jättebra där!

Dagen har gått jätte fort så man han knappt märka att man jobbade ;) har bestämt mig för att cykla dit nu men min fot strejkar så får se hur länge det går men har köpt en elastiska binda till foten så ska testa imorgon också, annars får jag snällt åka buss. Känns ju inte så kul om jag skulle pajja foten helt!

Vädret har ju bjudit på sommar i dag! Riktigt skönt att kunna sitta ute på rasterna och njuta :)

Helgen bjöd inte på så mycket mer än marknad och strandhäng, solen bjöd på sina strålar och sommarvärmen var framme så det blev en bra helg trots vissa ändringar...blev även en glass efter marknaden :)

Ha det så bra!!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar