Sidor

måndag 6 augusti 2012

Måndag och jordbävning

Då var denna jobb helg över :) Gick rätt fort ändå och nu är det bara två pass kvar! 8 veckor har sprungit iväg och snart börjar sista året i skolan, vart tar tiden vägen??

I fredags så var min pappa och hans fotbollslag i Falkenberg för träningsläger så jag passade på att åka dit och träffa honom :) Blev en underbart solig dag med promenad på skrea strand som var första gången jag var på (mycket fint) och sen en glass i från glasshuset :) och sist en runda på stan som var väldigt liten men med många olika restauranger! Blev pizza för pappa och J och en kycklingtallrik till mig :) En mycket trevlig dag!!

I går skulle jag ha haft delat pass men en som skulle jobba 12-16 bytte till mitt 16-21.30 så jag jobbade 7-16 :) Skönt!!

I morse när jag vaknade och kollade tidningen så såg jag att det hade varit en jordbävning här! blev lite chockad eftersom jag brukar vakna av allt men inte denna gången...men när jag berättade för J så sa han att jag hade varit vaken och undrat vad det var men sen somnat om efter att han berättat att det var säkert en jordbävning haha snacka om att man kan vara vaken i sömnen! Tur dock att det inte blev några skador för dem som jag hört märkt det har sagt att det skakade i hela huset och bullrade jätte mycket, tycker det är läskigt med vad naturen kan åstadkomma! 

Har tyvärr dåligt med bilder då min mobil är iväg på lagning så har min gamla och den är inte mycket att hurra för så bjuder på lite gamla bilder i stället.

Bror min övningskör :)

Havet <3

ego bild haha

Min snygging <3 Tippen <3
Ha det gött!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar