Sidor

lördag 18 augusti 2012

Helg och bilder :)




Då var det helg igen! Denna veckan har gått jättefort! Hann ju knappt känna av att jag jobbade innan det var slut...har i alla fall haft en toppen vecka på ögon :) Trevlig personal och allt har rullat på! Vädret har varit toppen vilket har varit lite retligt men ändå skönt då jag helst inte cyklar i regn ;) veckans sista pass avslutades med mycket positiva ord ifrån chefen vilket alltid är kul att höra så det kommer nog att bli fler timmar där! :)

Efter jobbet så gick jag ner till stan för att uträtta lite ärende och där var det beach volleyboll på torget så när jag var färdig  så satte jag mig och kollade på det i väntan på J som var hos en lackerare. 





På kvällen så begav vi oss till Halmstad flygklubb för att kolla på när H skulle hoppa fallskärm, riktigt häftigt!!




I dag har vi inte gjort så mycket mer än att ha handlat och donat här hemma, ska gå en runda nu medan solen är framme :)

Kom på att jag glömde visa bilder ifrån i söndags då vi var på stranden jag och J :)









Ha det bra!

Kram kram

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder :) skönt att du får jobba mer. Kram mamsen

    SvaraRadera