Sidor

söndag 16 februari 2014

Ny mobil och veckan som var

Denna veckan har varit precis som alla andra, jobb, morgonpromenader och hushållsuppgifter. Urinvägsinfektionen är äntligen borta men fortsätter att dricka citronkoncentrat och tranbärsjuice för att förhindra återfall.

Måendet är lite bättre tack vare stöttande sambo, familj och kollegor!! Tack till er!! 

I fredags var det alla hjärtans dag och jag och J firade det med lunch på Wild west och sedan bakade jag dumlekakor som vi åt till fika :) Fick en jättesöt nalle av J och av mig fick han blommor och en ask choklad. 

Resten av helgen har vi tagit det lugnt och även rensat lite här hemma. Skönt! 

Har även äntligen köpt mig en ny mobil, den gamla höll på att ge sig så fick snällt inse att det var dags för en ny. Det blev en Iphone 5s till J's stora glädje ;). Är jättenöjd med köpet och håller på att lära mig den och fylla den med alla dens funktioner :). 

Nu ska jag slappa lite till med min älskade sambo för imorgon är det ny vecka med jobb och morgonpromenader. Till helgen blir det att resa hem och fira mig och J som fyller år nästa helg! 

Ha det så bra!! 

Kram 


1 kommentar:

  1. Välkomna hem till helgen, skönt att ses igen :) kram

    SvaraRadera