Sidor

söndag 13 oktober 2013

Söndag och helgen är slut

Jaha då var det söndag än en gång, kan inte fatta att tiden går så fort och nu är vi redan i mitten av oktober!! 

I fredags hade jag tidig dag vilket passade utmärkt då jag var helt slut! När jag kom hem så åt jag lite lunch och sen la jag mig och sov en timme, skönt :) Sen blev det mest slapp resten av dagen. J var och polerade bil så jag var hemma själv vilket kändes helt okej eftersom jag ändå var så trött ;) Till middag blev det mini calzone och massa sallad, de blev faktiskt helt okej! Pizzabullarna blev också bra så det lär jag baka fler gånger. Man kan ju även testa olika fyllningar att ha i. 

Mini calzone med sallad och kebabsås 

Pizzabulle
I går så var J iväg och polerade på morgonen så jag tog det lugnt här hemma. Sen när han var klar så åkte vi till Siba för att kolla mobil till mig (iphone 5) behöver en ny snart då min håller på att kollapsa :( tråkigt eftersom den ändå inte är så gammal, men men dagens teknik är ju inte lika hållbar som den var förr, allt för att tjäna pengar haha. Köpte ingen igår men jag ska fundera ett tag till. Sen så åkte vi till Eurostop och där blev det lunch på Mcdonald´s :) gott! Sen så strosade vi runt i lite affärer innan vi gick inom Östras och köpte med oss lite gofika hem :)

Gofika ;) Glasswienerbröd och punchrulle
På kvällen blev det mys framför TV:n med Körslaget (där fel kör åkte ut) och sen filmen Skyline som var sådär faktiskt, antar att det blir en uppföljare för som den slutade så var det inget bra slut. Man fick ju inte reda på något...

I dag så började vi söndagen som vanligt med frukost och sen städ och efter det så åkte jag och handlade. Skönt att ha det avklarat så att man bara kan ta det lugnt resten av dagen :) Blir nog någon film i dag med och massa mys med min underbara sambo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar