Sidor

söndag 6 oktober 2013

Semesterdagar :)

Då var det söndag igen, men denna söndagen betyder inte att helgen är slut för mig för jag är ledig imorgon också :) Så himla skönt, är riktigt nöjd att jag tog ledigt torsdag till måndag!

Denna veckan har gått fort, hann knappt känna av att man jobbade innan man gick hem för "helg" ;) hihi.
Torsdagen gjorde jag inte mycket, tog det mest lugnt och njöt av att vara ledig! Väldigt välbehövligt.

I fredags bar det av till Göteborg med J för en shoppingdag :)
Vi började med att äta frukost på McDonalds, något vi aldrig gjort innan så det var kul. Det var faktiskt godare än jag hade trott! Sen åkte vi vidare mot Göteborg, Nordstan. Väl där så började vi med att gå i Femmanhuset och där hittade J snabbt ett par tröjor ;) skönt för mig på ett sätt för då kan inte klaga att han inte hittat något ;) Efter ett par timmar i Femmanhuset så gick vi för att hitta någonstans att äta på, blev till slut Lydias Dinner, där de hade buffé. Var helt okej mat, pizzan är att rekommendera om ni äter där, den var jättegod! Mätta och belåtna begav vi oss för en runda i Nordstan. Där hittade vi inte så mycket och det började fyllas på med folk så vi gick upp till bilen för att hämta jackorna och sen gick vi en runda på stan. Gick inom Saluhallen också, mest för att titta och se på all mat! Tänk vad mycket gott det finns på en sån liten yta!! Köpte dock inget men det var kul att se.
Sen så gick vi tillbaka till bilen och på vägen så hittade jag två stycken tröjor på H&M. Så jag kände mig nöjd också med resan ;)
På hemvägen stannade vi på Lager 157 och kollade lite men ingen av oss hittade något så begav oss hemåt istället. Köpte med oss kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag :)

Blev inte mer den dagen eftersom vi var rätt trötta ;) Tack J för en underbar dag! <3 Älskar dig <3

I går (lördag) så var vi hos J´s föräldrar på middag. J´s syster och hennes sambo var där vilket var trevligt!!
Hade en väldigt jobbig dag i går då jag fick en väldigt jobbig ångestattack som inte ville ge med sig så det var väldigt jobbigt att sitta och se glad ut men för J´s skulle åkte jag med ändå. Tog en tablett (vilket inte jag behövt på 5! månader) som gjorde att den värsta ångesten försvann men jag blir ju så himla trött vilket gjorde att hela dagen blev ännu mer förstörd...men jag klarade dagen och i dag känner jag fortfarande av allt men inte på samma sätt, det känns mer som att kroppen straffar mig lite till bara för att. Det är ju dumt att må bra liksom! Men men det är ju så här och det är bara att leva vidare och hoppas att det dröjer till nästa gång...

I dag är det segt men vi har redan hunnit handla och J har dammsugit och maten är typ klar så det är bara att ta det lugnt och ta vara på dagen. Funderar på en promenad eftersom vädret blev rätt så bra ändå. Kan ju ta en liten promenad i alla fall, ja det får det bli!! ;) Ha en fortsatt bra helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar