Sidor

torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Blä vilken tråkigt dag!

Började med att ha redovisning/diskussion om friskvård på förmiddagen. Det gick bra men det blev lite långtråkigt att sitta i nästan tre timmar. (alla grupper var intressanta att lyssna på så inget ont mot er!)

Sen var det lunch och då mötte jag upp en som jag skulle köpa fotleds/handleds vikter av :) 30 kr! Passar utmärkt för min plånbok ;) haha ne men jag tänkte att det kunde va värt att testa och se om det ger något.

Sista lektionen var engelska och där gick det utför...först så fick vi tillbaka proven och även om jag var inställd på det så blev jag ledsen när jag såg betyget :( har alltid haft svårt för engelska och det hjälper inte hur intresserad jag är så går det inte :( får hoppas att det inte kommer många icke svenska när jag ska jobba i framtiden :P Gick lite tidigare för hade sån huvudvärk och kände att mitt självförtroende var så långt ner som det kunde så då är det ingen idé att sitta kvar och må dåligt. Får ladda om helt enkelt och ta nya tag till nästa prov!

Handlade lite innan jag åkte hem och det var billigt lösgodis så jag plockade med mig lite till helgen :)

Hemma har jag bara slappat en stund och ska nu ta tag i lite skolarbete...

2 kommentarer:

  1. Häng inte upp dej på att engelskan går dåligt, man kan inte var bra på allt =)

    Å ofta kan man prata engelska och bli förstådd trots att man är dålig på att skriva och grammatik mm

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) försöker att tänka så men det är svårt...får helt enkelt försöka öva mer hemma :)

      Kram

      Radera