Sidor

onsdag 8 februari 2012

Dagens

Dagens klädsel :)

Idag var det dags för skola igen. Började med föreläsning om gynekologi (läran om kvinnosjukdomar), var en jätte bra och kunnig gynekolog som föreläste. Dock var han lite gammalmodig och hade overhead bilder så det gick lite långsamt men skit samma han var bra i alla fall :)
Sen så hade vi engelska...inte min starka sida men jag kämpar på och hoppas att jag får ett G i slutändan!

J kom och hämtade mig efter skolan så att vi kunde storhandla, blev väldigt mycket men nu har vi så det räcker ett tag :) Efter det så åkte vi och hämtade mat då vi skulle fira att J fick vara kvar på sin avdelning då dem har haft omplaceringar! Grattis till honom :) Gott var det också, tog en kycklingtallrik och J tog en pizza!

Imorgon är jag ledig men måste plugga inför nästa veckas prov och redovisningar...

Ha de bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar