Sidor

måndag 27 februari 2012

Bilder från helgen

Underbara Tippen <3

Jag redo för kalas

Fin tårta :)

Fin tårta :)

Min älskade Tott ;)

Helgen har bjudit på allt från sjukhus besök till kalas till pub runda ;)

Fredagen umgicks vi hemma hos pappa och spelade lite spel. Sen på lördagsmorgonen väcktes jag av pappa, han berättar då att min syster ligger på sjukhus på grund av att hon blivit skallad bakifrån :( allting gick bra förutom nackont men inga sprickor! Fick träffa henne en stund på sjukhuset så vi fick ses lite iaf :) Sen så var det kalas där farmor, farfar, min kusin och hennes kille kom plus hela min familj också :) Gick rätt bra även om många tankar var hos min syster. Sen på lördagskvällen så var det dags att gå ut och äta med pappa mfl. saknade dock min syster men vi får göra om det en annan gång. Efter maten så blev det några drinkar i baren :) En mycket trevlig kväll!! Tack alla :)
Söndagen så gick vi upp och åt frukost, sen åkte jag och J till Ikea. Där hittade vi en massa bra och ha saker. Åt även lunch/middag där, mysigt! Sen bar det av hemåt och kvällen bestod av uppackning, tvätt och melodifestivalen. Skönt med lite slapp innan veckan drar igång igen.

En mycket trevlig helg trots olyckan!



2 kommentarer:

  1. vad läskigt med din syster...tur att det gick bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. sv; ja det var läskigt...men tur det gick så bra som det gick :) hon verkar vara en olycksfågel :(

      Radera