Sidor

torsdag 23 februari 2012

Födelsedag nr 2 :)

Idag är ingen vanlig dag för det är ju J´s födelsedag HURRA HURRA HURRA :)

Dagen började med gratulationer på sängen och sen en mysig frukost :) J var ledig idag! så vi har myst hela dagen. Vid fyra tiden så hade jag bokat in var sin helkropps massage för oss två :) Jätte skönt!!

Nu har vi precis ätit och ska bara slappa resten en kvällen! Imorgon blir det hemfärd till Skövde för att bli firad :)

Har köpt mig en ny telefon :) 
Är verkligen jätte nöjd! Nu kan jag även blogga från mobilen så förhoppningsvis så blir det lite fler inlägg och mer bilder. Har ännu inte fått mitt abonnemang att fungera så måste ha min gamla ett tag till men internet kan jag ju använda här hemma så det blir lite fix och trix ändå :)

Nu ska jag umgås med min underbara sambo <3

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar