Sidor

lördag 23 november 2013

Gastroskopi, magkatarr?

Lördag, sitter och väntar på bussen som ska ta mig till stan för en fikadejt :)

Denna veckan har varit jobbig men den har ändå gått fort, tack och lov! Var hos läkaren i onsdag då mina problem kom tillbaka direkt när jag slutade med medicinen mot magkatarr...fick då höra att hon inte trodde på magkatarr men samtidigt kunde hon inte säga vad mina symtom berodde på. Hon tyckte ändå att jag ska göra en gastroskopi, man för ner en kamera i magen, för att helt utesluta magkatarr. Sen tyckte hon att vi skulle göra en grundutredning för att se om man hittade något på det viset. Känns ju sådär att först två läkare säger att det är magkatarr och sen den tredje inte alls tror det! Men men jag är ju ingen läkare då jag får ju lita på vad de säger.

Har tagit en massa blodprover och ska på gastroskopi nästa vecka så tills dess får jag stå ut...

Igår fick J sin förlovningsdagpresent, ett biobesök :) vi såg på Hunger Games, Catching Fire, riktigt bra film!!

Nu kommer snart bussen. Hoppas ni får en underbar helg :)

Har ni också kallt? Kanske snö?

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar