Sidor

söndag 17 november 2013

Mitten av november!!

Då sitter jag här igen och undrar vart veckan tog vägen...mitten av november är det också!? Funderar på hur jag ska hinna fixa alla julklappar innan det är jul, tiden springer ju bara iväg!!

I veckan har jag typ bara jobbat, kommit hem, ätit, suttit i soffan och sen sovit ;) haha. Fast i onsdags, var jag och A ute och gick i stan, blev en härlig runda med mycket snack :) Mysigt!!

Magkatarren blev bra i början av veckan men nu när jag slutat med medicinen börjar den smyga sig på igen, suck :( Vet inte varför jag får det, för nu känner jag mig inte stressad längre, har slutat med 5:2, äter inget surt, starkt eller salt och dricker inget kaffe. Får väl ringa till vårdcentralen igen i veckan. Tråkigt att det inte bara kan försvinna!!

Fick reda på i veckan att vi får jobba över nu så nu ska jag jobba på lördagar eftersom J ändå också jobbar då, plus att det blir extra pengar i kassan ;) ska spara de till huskontot!

I fredags så var J ute med jobbet och när jag kom hem så hade han köpt en massa godis till mig :) kanske att han hade lite dåligt samvete att jag skulle sitta själv hihi ;) eller så vet han att jag älskar choklad!

Riesen, Toblerone, Lion, Kexchoklad och pingvinstänger :) 
Gjorde dagens gärning i går, jag skänkte mina SJ poäng som förfaller sista december till Min stora dag och fick ett jätte fint diplom som tack :)

Diplom :)
Nu ska jag städa lite och sen ska jag gå en promenad, för solen skiner ju i dag och då måste man passa på att gå ut :) J är ändå iväg och tvättar bilen och sen ska han handla så jag slipper det i dag!!

1 kommentar: