Sidor

fredag 27 september 2013

Fredag = Helg :)

Då var det fredag igen, denna veckan vet jag inte vart den tog vägen för från början kändes den jätte lång men nu helt plötsligt så är det fredag och helg :) Skönt! 

I veckan när vi letade efter ena TV-dosan (hur kommer det sig att den alltid försvinner?) så stack jag ner handen innanför kuddarna i soffan och hittade ett Pokemonkort som troligtvis legat där sedan 7-8 år tillbaka från förra ägaren till soffan ;) undrar om de saknat det hihi synd att det inte var pengar jag hittade dock ;(
Pokemonkort hittat i soffan
 Har hunnit testat de flesta kläder som jag köpte på Gekås också och är faktiskt nöjd med alla, brukar inte hända så ofta men denna gången känns det helt rätt!

Glad tjej då det är helg :)
Nya snygga leggings :)



När vi kom hem i dag så hade J fixat en överraskning till mig, jag älskar dumle och därför hade han fixat en dumlechokladboll till mig :) Snällt <3 Den var tyvärr inte lika god som den såg ut, men nu har jag testat i alla fall!! 


Nu ska vi snart äta revben och vitlöksbröd och sen blir det soffhäng resten av kvällen med min älskade J <3 Mys på högsta nivå!!

2 kommentarer:

  1. skönt att du blev nöjd med kläderna, det måste varit smakrådet som gjorde det ;) trevlig helg :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Haha ja det måste det varit ;) Tack detsamma!

      Radera