Sidor

söndag 1 september 2013

Film och myshelg!

Då var det söndag och sista dagen på helgen. Synd att helgerna går så fort!!

Eftersom både jag och J har känt oss lite ur gängorna så bestämde vi oss för att ha en film och myshelg :)

I fredags så såg vi på Hansel and Gretel - Witch Hunters.


En riktigt bra film men inte som jag trodde att den skulle vara, men när man förstod vad den gick ut på så var den väldigt bra! Lite väl "blodig" för min smak och den passar INTE att äta till om man är äckelmagad ;) Verkligen sevärd!!

I går så såg vi först på Epic.


En väldigt fin film med en bra berättelse som passar både barn och vuxna :) 

Sen så såg vi på Coming to America.

En film av Eddie Murphy med honom som skådespelare, älskar honom så det passade ju bra ;) Det var en riktigt rolig film som passar er som gillar hans andra filmer och honom som skådespelare för han har en viss genre som oftast följer med honom i alla hans filmer. Tips till er som vill skratta och se en bra film!

I dag så har vi tittat på Open Season (Boogie and Elliot). 

Det var en bra barnfilm som passar oss vuxna som gillar att se på barnfilmer ;) Lite seg tyckte jag men en bra handling! En bra söndagsfilm helt enkelt!

Nu så ska jag njuta av de sista timmarna på söndagen och kanske blir det en till film ;) vädret är ju väldigt passande för just filmmys, regn, regn, blåst och mer regn...Ha en trevlig söndagskväll!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar