Sidor

måndag 22 juli 2013

En helg med familjen =)

Haft en toppen helg hemma i Skövde/Skara :)

I fredags så började dagen med jobb 7,30-12,45. Skönt med kort dag, satt även själv i telefonen vilket gick jätte bra så nu kan jag den funktionen också.
När jag slutat så begav jag mig mot bussen som tog mig till J´s jobb och sen vidare mot Skövde.  Väl där så umgicks vi och åt pizza, mysigt! Vädret var ju på topp också vilket gjorde det extra mysigt.

Lördagen så begav sig J och pappa iväg för att fiska (som J fick i julklapp av pappa <3), vilket var anledningen till denna resan. Jag själv tog med mig C till stan för shopping vilket resulterade i en del saker :) sen så tog vi svängen förbi farmor och farfar för lunch och fika, trevligt! Bara två veckor kvar till jag ska till stugan med dem, längtar!!
När alla väl kommit hem så blev det grillkväll med familjen, blev 10 pers! känns konstigt att vi är så många men det är ju så när man har respektive osv. Väldigt rolig kväll men god mat, trevligt folk, kubb och TV-tittande.

Söndagen bestod av försenat födelsedagsfika hos lillasyster för att fira henne, mysigt att träffa henne :) Efter det så åkte vi inom morfars grav och tände ett ljus <3 Sen for det av hemåt igen.

En fullspäckad helg med underbart att få se och träffa alla igen + alla djuren :)

Bildbomb från helgen:

Jag i min nya tröja, köpt på Stadium:)
Mina nya träningsskor :)
Var förbi morfars grav och tände ljus <3
Födelsedags fika med syster <3
Zorro och Tippen 
Zorro
Tippen
Jag 
Tippen
Tott
Silver
Promenad
Zorro
Tippen
Jag
J <3
Jag
Nu är det två veckor kvar tills nästa minisemester - Lysekil :) men först jobb jobb och åter jobb ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar