Sidor

söndag 12 januari 2014

Snart mitten av januari

Jaha då var vi snart i mitten av januari. Detta året började ju inte så där jätte bra, min älskade katt Tott fick somna in efter 16,5 år här på jorden :( kommer sakna honom något enormt! Känns så himla tomt att veta att han inte är hemma hos pappa längre...men han är ju i mitt hjärta <3 Vila i frid älskade Tott!!

RIP 1997-2014
Här kommer bilderna på min jumpsuit och min nya t-shirt :)

Skön men inte det snyggaste plagget att ha på sig ;) 

Självklart dödskalle därbak :)

T-shirt med dödskallar i ett hjärta
I går så fick J sin julklapp; Disney on ice i Göteborg! Jätte kul att se, var där när jag var liten och jag kan säga att man blev som ett barn igen ;) jätte fint och bra!!
Vi började självklart med mat på McDonalds innan showen vilket är ett måste när man går på Disney on ice ;) haha smidigt att det ligger i samma byggnad! Kan tyvärr inte visa några bilder från showen då man inte fick dela dem på nätet och min mobilkamera är inte den bästa på att zooma så det blev ändå inga bra bilder... 

Det bästa var självklart bilar ;) det var ju därför J fick det som julklapp hihi han älskar ju bilar så då passade det ju perfekt att bilar skulle vara med!

På väg till Göteborg
Jag och J <3

Annars har allt bara rullat på med jobb med mera. J har börjat på ett nytt jobb men han trivs inte riktigt så vi får se vad som händer. Han slipper i alla fall att gå hemma :) 
Vi har även börjat gå ut och gå nästintill varje dag, vi går upp en timme tidigare på vardagen och går innan jobbet så slipper vi stressa med det efter jobbet. Det var tufft att gå upp tidigt men när man kom hem efter jobbet kändes det verkligen värt! Målet är att vi ska jogga/springa senare men vi börjar med promenader ett tag för att få upp motionen. 

Känner att jag hamnat lite i en svacka på grund av det med Tott men jag ska ta mig upp igen! Vi går ju mot ljusare och varmare tider så det borde inte vara något problem! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar