Sidor

torsdag 10 maj 2012

Rehab och jobb

Har blivit väldigt dålig på att uppdatera men jag har ingen vidare lust att sitta vid datorn hemma när jag sitter där 8 timmar på praktiken.

Är i alla fall nu på rehab och är där nästa vecka också för att sen gå tillbaka till skolan! Dessa 7 veckor har gått fort!!

Tog mig i kragen i dag och frågade chefen ang timjobb på ögon och hon sa att jag kunde börja när jag ville så jag ska bara vänta på att det ska bli klart på papper och sen börjar jag timjobba där :) får även hoppa in i sommar om jag vill och kan eftersom mitt andra sommarjobb inte är heltid.

Är så himla glad att få den chansen både för kunskapens skull och att fått in en fot på sjukhuset är ett stort plus för framtiden! =D

Ikväll ska vi fira med gott som J har köpt, vet inte vad än men kanske slänger in en bild om det funkar sen (har haft problem med inlägg från mobilen :( någon  mer som haft det?)

Ha det bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar