Sidor

fredag 4 maj 2012

I dag för 5 år sedan så blev du och jag vi <3 
Älskar dig J!!

Lite bilder från åren som gått:


Påsken 2011

<3 Kärlek <3

Våra härliga vinterpromenader <3

Efter min studentpresent av farmor och farfar - ballongflygning :)

Första bilden på oss <3 (gillar inte mig själv på bilden men eftersom den symboliserar första mötet så  bjuder jag på den)

Nyfriserade :)

Studentpresent av mamma och pappa - fotografering

Bästa dagen i mitt liv ! 

<3

Min kusins bröllop 4/2-2012

<3

Många flummiga och barnsliga bilder har det blivit ;)

Tack älskling för dessa 5 åren! Hoppas på många fler <3


3 kommentarer:

  1. Grattis till er!!!
    bilden från kusinens bröllop vara bara så fin på er!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Gillar också det kortet!
      Kram

      Radera
  2. vilken fin sammanfattning på era fem år!!
    Kram <3

    SvaraRadera