Sidor

tisdag 24 april 2012

Redo för regn!

I fredags när jag cyklade så märkte jag att mina regnkläder inte längre var så bra...så fick ta tag i mig själv och börja leta nya, inte det lättaste när man är fattig student...
Men igår så kollade jag på en hemsida för en butik här i stan och dem hade rea på Didriksons regnställ! Så idag hämtade j mig efter praktiken och så åkte vi dit och kollade och resultatet blev en lila jacka med grå byxor för 470 kronor! Billigt för ett så bra märke!!
Så nu är jag redo för regnet som verkar ha bestämt sig för att komma allt som oftast...

Har ni haft bra väder idag? Har ju ioförsig suttit inne men när jag varit ute så har det varit varmt och skönt för en gång stund! Igår eftermiddag så låg jag ute i solen en bra stund och bara njöt :)


2 kommentarer:

  1. Härligt att du har hittat ett så fint och bra regnställ :) kram

    SvaraRadera