Sidor

söndag 15 april 2012

Helgen i bilder

Haft en jätte trevlig helg med mamma på besök :) Blev en runda på stan i fredags med fika, lunch och mycket prat ;) sen blev det en mysig hemmakväll med tacos.
I går så gick vi en promenad ner till italienska glass kiosken, väldigt gott och trevligt! Fint väder också, dock lite blåsigt... Sen när vi kom hem så satte vi oss och drack kaffe och åt kaka i solen, jätte skönt! På kvällen skjutsade vi ner mamma till tåget och vinkade av henne. Blev en slapp kväll med soffhäng ;)
I dag har det inte blivit många knop gjorda från min sida men jag är glad ändå ;) J har planterat lite kryddor ute i lådan och satt upp vår nya lampa. Blir nog inget mer livat i dag heller men det kan vara skönt att slappa innan veckan drar igång igen.
Promenad mot glass kiosken :)

Mamma :)

Italiensk glass :)

Kaffe och kaka i solen :)

J <3

Stenar

Underbara havet :)

Mamma :)





Jag

Jag

Jag

4 kommentarer:

  1. så många fina bilder =)

    SvaraRadera
  2. Tack för härliga dagar hos er och vilka fina bilder :) tack för våra pratstunder. kram

    SvaraRadera