Sidor

onsdag 28 mars 2012

suck!

Usch känner mig helt slut som människa! Har verkligen ingen ork alls, motivationen är borta :( har engelska prov i morgon men har ingen ork att plugga...får bli lite halvt som halvt och så får det gå som det går. Kan inte göra mer än så för måste ta hälsan före skolan!

Ska bli så skönt imorgon kväll och släppa allt skolarbete! Har ju en inlämningsarbete men det är ingen brådska så det får vänta tills motivationen är tillbaka. Känns som att jag kommer sova jätte bra imorgon natt, för nu den senaste veckan har jag inte sovit bra alls :( vaknar hela tiden och känner mig aldrig utvilad.
Önskar att man kunde trolla för då hade jag trollat mig smal och sen trollat in alla kunskap i huvudet ;) haha drömma kan man ju alltid göra i alla fall!

Nu ska jag snart äta mat och sen får det väll bli lite små plugg resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar