Sidor

lördag 22 mars 2014

Solen skiner

Ojdå nu var det ett tag sen jag skrev. Har både hänt mycket men samtidigt inget ;) lite krångligt....

I alla fall så har tiden rusat iväg och jag och J fortsätter med våra morgonpromenader och nu har jag även börjat cykla till jobbet :) första veckan försvann 1,2 kg på vågen!! Lycka!! Har tyvärr fått problem med mina knän så joggingplanerna ligger på hyllan så länge tills jag träffat läkaren.

Redo för promenad :)

Motion

Våren börjar ta fart här vilket känns underbart, finare väder, sol, fåglarna kvittrar och naturen vaknar till liv! 



Nästa vecka så får vi nytt schema på jobbet vilket är jätte bra men eftersom jag har svårt med förändringar så kommer det nog kännas lite konstigt i början ;) men det är ett bra schema enligt mig så det kommer att bli super!!
Jobb

J fick besked i veckan att han tyvärr inte får komma tillbaka till sitt gamla jobb just nu i alla fall men tur i oturen blev han erbjuden ett annat jobb så i torsdags sa han upp sig från sitt jobb och börjar på nya på måndag :) även om det inte blev som han önskat så har han ändå ett jobb vilket är viktigast! 
Kärlek <3, kass bilkvalitet :(

<3
Firade J´s jobb med semla :)


Är nyss hemkommen från en promenad där vi gjorde ett stop för lite italiensk glass, gott!! Nu ska jag snart fixa maten och sen blir det att ta det lugnt efter en jobbig och känslosam vecka! 

Italiensk glass :)
Kram kram 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar