Sidor

fredag 26 april 2013

Tillbaka :)

Då har suget efter att skriva av sig återfunnits!

Mycket har hänt sedan sist men punktar upp det mest övergripande för att ni ska hänga med ;)


  • LIA 3 avklarad, var på Andersbergs vårdcentral 4 veckor och BUP 3 veckor
  • Examensarbetet är avklarat, titel Ergonomin hos medicinska sekreterare - hur upplevs den?
  • Jobbat mycket på Ögon, har även fått sommarjobb där :)
  • Träffade en ny kompis och firade nyår ihop men henne men blev tyvärr inte mer utav det...
  • Har fyllt 23 år och firat det hemma i Skövde
  • Har börjat tänka på min hälsa = mer motion och mindre godsaker
  • Bara 3 veckor kvar i skolan - sen är jag medicinsk sekreterare :) JIPPI!!!


Det var nog det hela tror jag :)

Mitt intresse för dödskallar fortsätter och är även mode nuförtiden :)
(Min kära sambo i bakgrunden) 

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är på gång :)♥mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns skönt att bara få skriva av sig ibland :) <3

      Radera