Sidor

fredag 9 november 2012

Veckan som varit och utekväll :)

Denna veckan har gått fort!
Började på ortopeden i måndags och fick börja med att vara i kassan vilket gick bra :) sen så har jag varit med på operationer, vilket var väldigt intressant! Har också varit med på gåskola, sett vad it-sekreteraren gör och klinik assistenten. De sista dagarna har jag fått skriva vilket jag tycker är roligast :)

Har åkt på en inflammation i örat på grund av ett sår vilket inte är det skönaste...svårt att sova också men nu har jag införskaffat medicin så det ska nog gå över snart!

I dag har det varit en riktigt slappedag med lite skolarbete men inte mycket mer, kände att jag behövde det då jag börjar känna mig mer och mer stressad...men nu är det ju bara två veckor kvar sen börjar skolan igen och jag slipper att pendla tjoho!

I kväll ska jag träffa en ny kompis och vi ska ut och äta :) Ska bli riktigt kul!!

Kvällens outfit:
Jeans - Gina Tricot
Kavaj - Gekås
Linne - Gekås

Trevlig helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar