Sidor

fredag 12 oktober 2012

Första veckan avklarad

Då var det fredag och första praktik veckan är avklarad :) Vi är ju lediga fredagar vilket är väldigt skönt! Särskilt nu när vi pendlar till Varberg varje dag...

Veckan har gått bra och jag tycker det går bra där jag är, är ju väldigt svårt att lära sig alla nya ord osv men jag har ju 6 veckor kvar att lära mig på :) Det känns i kroppen att det är många nya intryck varje dag och sen pendlingen tar ju på kroppen kan jag lova, kan inte förstå dem som pendlar varje dag så långt!

Kylan har verkligen infunnit sig nu i veckan och man blir ju lite chockad av den men samtidigt har jag hellre den än regn och blåst!! Det är ju bara att ta fram vinterkläderna så är det klart sen ;)

I dag så var jag på vårdcentralen igen..suck! Denna gången så var det inte för huvudvärken för den har försvunnit utan i dag var det för mitt illamående som jag haft i 4 veckors tid...jag är inte gravid ;)...utan nu tror dem att jag har en inflammation i matstrupen (tror jag att det var) som gör att jag får magsyra upp i strupen hela tiden, så ska testa att äta medicin i 10 dagar och sen får vi se. Tog en del andra prover också så det kanske blir något annat när dem kommer tillbaka. Just nu känner jag att min kropp inte orkar mycket mer, har mått dåligt av olika saker i 8 veckor, och det känns :(

Jaja livet går vidare och imorgon ska vi till Ullared  och shoppa :) ska bli kul!! Sen blir det nog en slappehelg resten för att orka med nästa veckas praktik!

Ha det gott!
// Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar