Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Ledig igen :)

Jaha då var man ledig igen :) Tiden går fort!

I förrgår åskade det och i går åskade det två gånger...usch!! Känns som att det är på gång igen ikväll, hoppas inte det.

I dag efter jobbet så åkte jag ner och lämna in min mobil då den inte fungerade längre :( har egentligen inte gjort det någon gång helt fullt men nu i slutet har det inte fungerat alls...tråkigt. Så nu har jag min gamla mobil så länge, hoppas innerligt att det inte tar 4 veckor som hon trodde pga semester osv. Men men bara den fungerar sen så är jag nöjd!

När vi kom hem så åt vi lite mat och sen följde vi med grannen S och hennes hundar B och S ner till havet för lek och promenad :) blev lite bad för hundarna också! Mycket trevligt!!
Nu ska vi bara ta det lugnt och njuta, blir nog någon film också annars går ju alltid OS.

Såg ni invigningen föresten? Länge sen jag blev så imponerad av något! Var helt såld från början till slut (förutom marschen av alla länder för då somnade jag), tänk vad mycket människor och jobb som ligger bakom det, och tänkt den som kommit på allt! Måste vara typ en dröm som personen fått uppfylla och få se bli verklighet :) Sen var det ett stort plus att Mr. Bean var med haha jag tycker att han är så himla rolig. Både jag och J satt och skrattade i soffan haha. Sen drottningens uppträdande var ju också häftigt med Bond och allt! Så har ni inte sett det så rekommenderar jag att ni kollar upp om man kan se det i efterhand för det måste man bara se.

Nu ska jag sluta babbla om ingenting och umgås med min älskade sambo <3

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar