Sidor

söndag 18 december 2011

Fjärde advent

Vilken lycklig tjej jag var i morse när jag såg att det var snö ute :) Den varade dock inte så länge men den korta stund den var här så njöt jag och fick faktiskt lite julkänsla!

Efter frukosten så lånade vi grannens bil och körde iväg soffan till J´s föräldrar. Sen åkte vi vidare och hämtade bordsstativet som J har gjort på jobbet. Är jätte fint :) 
Sen hem och lämna av det och byta bil och sen vidare för att köpa de sista julklapparna vilken inte var lätt men nu är det fixat! Brukar aldrig vara så här sen så nästa år ska jag börja tidigare!!

Nu ska jag bara ta det lugnt och njuta av de sista lediga timmarna för fram till onsdag så kommer det att vara fullt upp varje dag så då blir det inte mycket vila....

Lite bilder från igår som jag lovat:

Gårdagens outfit

Vår pepparkakscheesecake (ser inte så god ut på bilden men jag kan lova att den är det!)

Så här ser det ut i köket just nu :)
Trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar